Adsense

fredag den 15. november 2013

One of my favorites stores.







 Ja, som i kan se elsker jeg jo at lave kreative kager! Det der med at starte op med en helt bar' kage og så bare gøre den så flot med nogle enkelte ting,, det er simpelthen lige mig. Det kræver øvelse og tålmodighed, det er ikke altid at tingene lige går som de skal,, men så må man jo bare trække vejret en ekstra gang og så starte om :)

Når men vil lige dele min yndlingsshop-/butik med jer. Det er Specialkøbmanden som jeg har brugt mange penge hos. Man kan få de mest fantastiske ting og det er lige for en kage-/dessert elsker som mig. Der er pynteting, fondant, udstikkere, tyller, forme osv. osv.
De har også en lille hyggelig butik i Lyngby, tæt på Storcenteret. Når du først går derind, ja så skal du ikke regne med at komme hurtigt ud igen, du bliver simpelthen fanget i din kagesjæl og bare får en masse idéer. Og det værste er at man nok får brugt lidt flere penge end regnet :I

Og så er det så smart at du kan bestille varerne på deres side og så hente det i en af deres butikker (som findes i Lyngby, Rødovre, Århus, Viborg). Så slipper du for fragten :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar