Adsense

torsdag den 31. oktober 2013

Snart jul = Juleboller.

Så er det snart jul! Ja, jeg elsker simpelthen den højtid, det er virkelig det bedste. Hygge + godter + familie. Kan man ønske sig mere.
Når men hele min familie har altid elsket de skønne Juleboller m. sukat, appelsinskal & rosiner., som man kan få til jul i eks. Føtex. Og når det så ikke er jul, ja, så er det slut! eller... faktisk ikke, fordi Van Hauen, har dem faktisk hele året, der kaldes de dog bare ''Canadiske boller'', dog mener jeg ikke at der er sukat i,, det er jo heller ikke alle som er så vilde med det, og så er de heller ikke så svampede som dem fra Føtex..
Så min Julebags opgave i år er at prøve at få lavet nogle lækre, svampede juleboller selv. Starter allerede i morgen, da det jo kan tage noget tid af opbygge sådan en opskrift from the scratch. Så nu må vi se, jeg håber virkelig på at det lykkedes, så bliver det nemlig ikke kun en julebolle i mit sind mere, men en hyggebolle :)

Lægger billeder ind og fortæller hvordan det går mig. Dog kommer opskriften først når jeg når det rigtige og mest perfekte resultat.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar